ח"כ ישראל אייכלר: "מקווה שרה"מ ושר האוצר יתעשתו"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ ישראל אייכלר: "מקווה שרה"מ ושר האוצר יתעשתו"

ח"כ ישראל אייכלר, יו"ר ועדת העבודה והרווחה ב'מהדורה המרכזית': "אתחיל מלמה נקרא שמו סיני, שם ירדה שנאה לישראל. שונאים את התורה, קנאות אנטישמית – הם אינם ליברלים ואינם דמוקרטיים. קיווינו וציפינו. באמת בזמנו הם אמרו "למה צריך לחתום?", אמרתי שמה שלא יהיה כתוב, לא יהיה. ילד בציבור החרדי צריך לקבל את ה-55%, ובמוכש"ר 75%"

ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
20:24
29.04.24
אתר קול חי No Comments on התקדמות דרמטית במגעים לעסקת חטופים | חדשות החג

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אייכלר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": כל האנטישמיות שאנחנו עדים לה, מקורה בשנאה שירדה לעולם בגלל לימוד התורה. כל השאר תירוצים. לא מעניין אותם רפורמה משפטית, ובטח לא דמוקרטיה, הם הרי סובייטים שאין להם שום דבר עם דמוקרטיה

עוד מאייכלר למימרן בקול חי במהלך המו"מ הקואליציוני שאלו למה אנחנו עושים כ"כ הרבה סעיפים על החינוך? עניתי; את מה שיהיה כתוב אני לא בטוח שיקיימו, אבל את מה שלא יהיה כתוב – בטוח לא יקיימו! והנה אחרי שכבר גם ראש הממשלה הבטיח וגם שר האוצר, פתאום אנחנו מגלים שהתקציב מתחיל רק מעכשיו. בזמן שכל תקציב המדינה, טריליון שקל, מתחיל כבר מינואר

"גפני הבטיח לי שלא יעבור התקציב בלי הסכום המלא שסוכם. אגב, גם מה שסוכם זה לא מגיע ל-55%. אבל לחתוך את הרטרו? למה? לא יודע מי זה היועץ אחיתופל באוצר שהחליט להתחיל את התקציב לת"תים רק מהחודש הבא. אני רוצה להיות אופטימי ולקוות שרה"מ ושר האוצר יתעשתו ויעשו חושבים מאיפה אפשר לתת לילד החרדי ולאברך את מה שמגיע לו כדין. אנחנו לא רוצים בחירות. לא רוצים להיכנס לזירת המלחמה שוב. יש הרבה ברירות, אבל אנחנו לא רוצים לדבר על זה".

"אני זועק 40 שנה, יש לי הסכם כתוב עם אגודת ישראל מתשנ"ו שיוקם מרכז הסברה לציבור החרדי. חשבו שהכלבים נובחים והשיירה עוברת, אבל הם טורפים את הצאן. צריך סור מרע ועשה טוב. עשה טוב זה הסברה, אבל צריך שהאנשים שפוגעים בציבור החרדי ייתבעו על דבריהם כנגד החרדים.

האזינו:



0 תגובות